DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  نرم افزار تشخیص سن افراد The Age Scanner برای Symbian^3 Anna Belle - نرم افزار سرگرم کننده و جالب برای سیستم عامل های نوکیا شما با استفاده از این برنامه با قرار دادن انگشت خود بر روی نقطه مشخص شده سن شما را تشخیص میدهد.


نرم افزار تشخیص سن افراد The Age Scanner برای Symbian^3 Anna Belle
 



ادامه مطلب ...

  نمایش فضای مصرفی Files Plus - دانلود نرم افزار Symbian^3, Anna, Belle - برنامه ای که برای شما در نظر داریم یک ابزار کارامد است برای نمایش میزان فضای مصرفی از رم خود در گوشی موبایل است که علاوه بر این ویژگی نمایش فایل ها در سیستم گوشی را نیز دارا میباشد.


نمایش فضای مصرفی Files Plus - دانلود نرم افزار Symbian^3, Anna, Belle
 



ادامه مطلب ...

  ویجت ساعت دیجیتالی Dual Clock Widget - برای Symbian^3, Anna, Belle - دو ساعت دیجیتالی را به صورت هم زمان بر روی صفحه نمایش داشته باشید تا از زمان در دو نقطه ی جهان با خبر باشید این ویجیت علاوه بر زیبایی کاربرد آسانی دارد و در این سادگی بسیار زیباست.


ویجت ساعت دیجیتالی Dual Clock Widget - برای Symbian^3, Anna, Belle



ادامه مطلب ...

  نرم افزار واتر مارک Watermark - دانلود برای Symbian^3, Anna, Belle - ابزاری که برای شما در نظر گرفته ایم یکی از کارامد ترین نرم افزار های موبایل است شما بااستفاده از این ابزار به راحتی میتوانید بر روی عکس های خود مارک و نوشته بچسبانید.


نرم افزار واتر مارک Watermark - دانلود برای Symbian^3, Anna, Belle



ادامه مطلب ...

  دانلود نرم افزار کرونومتر Stop watch v.1.03 که ورژن جدید این نرم افزار می باشد وهمچنین از شمارش معکوس هم برخوردار می باشد و قابل نصب بروی گوشی های سیمبیان 3 , سیمبیان Anna , سیمبیان Belle می باشد 


نرم افزار کرونومتر Stop watch مخصوص سیمبیان 3 , Anna , Belle
 



ادامه مطلب ...

 دانلود نرم افزار شخصیت شناسی Know Your Personality Final v.1.0 که شما می توانید با نصب این نرم افزار جدید بروی گوشی سیمبیان 3 , سیمبیان Anna , سیمبیان Belle از شخصیت خود آشنا می شوید این نرم افزار را می توانید از سایت یک موبایل دانلود کنید 

نرم افزار شخصیت شناسی Know Your Personality Final برای سیمبیان



ادامه مطلب ...

  دانلود لانچر سه بعدی Circle Launcher 3D v.2.53 این لانچر از پر طرفدارترین لانچرها می باشد که شما می توانید با نصب این لانچر بروی گوشی سیمبیان 3 , سیمبیان Anna , سیمبیان Belle از آن لذت ببرید 


دانلود لانچر سه بعدی Circle Launcher 3D برای سیمبیان



ادامه مطلب ...

  ویجت زیبا از ساعت های دیجیتالی NX CLOCK SNAKE - دانلود سیمبیان : یکی از بهترین ویجت های سیمبیانی موجود برای گوشی های سیمبیانی نوکیا که دارای طرح ها و جلوه های زیبایی است و جلوه ای خاص را به گوشی های سیمبیانی شما میبخشد شما با استفاده از این ویجت ساعت های دیجیتالی زیبایی را به صفحه گوشی خود اضافه کنید.


ویجت زیبا از ساعت های دیجیتالی NX CLOCK SNAKE - دانلود سیمبیان
 



ادامه مطلب ...

 دانلود پلیر با کیفیت عالی qooPlayer - سیمبیان سه : پلیر کاربردی برای نمایش و اجرای فایل های صوتی و تصویریکه دارای سیستم ها تنظیمی برای بهتر کردن سطح کیفیتی فایل با سلیقه های دلخواه شما برای گوشی های نوکیا دانلود از سایت یک موبایل دات کام.


دانلود پلیر با کیفیت عالی qooPlayer - سیمبیان سه
 



ادامه مطلب ...

 دانلود تم زیبای عشق love برای Symbian^3, Anna, Belle - تم زیبایی که برای شما در نظر گرته ایم یک پوسته زیبا با قالبی و طرحی از جنس عشق است که به گوشی شما حال و هوایی تازه میدهد.


http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z4/403%20(15).jpg



ادامه مطلب ...

  دانلود تم زیبای عشق Theme Love HD برای Symbian^3, Anna, Belle - تم زیبایی که برای شما دارندگان گوشی های سیمبیان در نظر گرفته ایم تم عشق با کیفیت بالای اچ دی است که تمامی محیط گوشی شما را با قلب هایی کوچیک و قشنگ کاغذ دیواری میکند.


دانلود تم زیبای عشق Theme Love HD برای Symbian^3, Anna, Belle
 



ادامه مطلب ...

  دانلود تم زیبا Splash HD برای Symbian^3, Anna, Belle - اگر به دنبال زمینه زیبا و شگفت انگیز برای گوشی سیمبیانی خود هستید ما به شما این تم را پیشنهاد میکنیم زیرا محیط گوشی شما را بینهایت زیبا و متحول میکند.


دانلود تم زیبا Splash HD برای Symbian^3, Anna, Belle
 



ادامه مطلب ...

  دانلود تم زیبای آی وال iWall - ویژه Symbian^3, Anna, Belle : تم زیبایی که برای شما انتخاب کرده ایم جلوه ای تازه را به گوشی شما میبحشد ودنیای کاربری موبایل شما را تحول اساسی میدهد.


دانلود تم زیبای آی وال iWall - ویژه Symbian^3, Anna, Belle



ادامه مطلب ...

 تم زیبا و جالب حفره ها VOIDS - دانلود Symbian^3, Anna, Belle : تمی با فضای زیبا که تمامی پوسته ی گوشی سیمبیانی شما را با یک دگرگونی بزرگ متحول میکندو یک حالت شیک و زیبا را به محیط موبایل شما میبخشد

تم زیبا و جالب حفره ها VOIDS - دانلود Symbian^3, Anna, Belle




ادامه مطلب ...

  تم زیبای ژولیده Tangled - دانلود برای سیمبیان 3 : اگر میخواهید فضای گوشی خود را با تغییر و تحول اساسی زیبا و جذاب کنید ما این تم پیچیده و ژولیده را به شما پیشنهاد میدهیم که علاوه برای یکون های متعدد از سرعت بالا نیز برخوردار نیز هست.


تم زیبای ژولیده Tangled - دانلود برای سیمبیان 3
 



ادامه مطلب ...
پيوندها