DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 دانلود بازی نجات دوستان Wacoon Jump! - Super Land Platformer v1.8 در این بازی گروهی از دوستان شما اسیر یک هیولا بدجنس شده اند که این هیولا برای آزاد کردن آنها از شما سکه های زیادی در خواست کرده است پس شما در این زمین بسیار خطرناک و پر از مانع باید تمام سکه ها را جمع کنید تا بتوانید تمام دوستانتان را نجات دهید و با نصب این بازی بروی گوشی آیفون خود از آن لذت ببرید.


بازی نجات دوستان Wacoon Jump! - Super Land Platformer  نسخه آیفون
 



ادامه مطلب ...

 دانلود بازی مرد جنگجو Strike Assault v1.0 این بازی از پرطرفدارترین بازی های دنیا می باشد و همچنین این بازی از گیم پلیر و گرافیک بالایی برخوردار است که در این بازی شما باید تمام دشمنان را نابود کنید تا امتیاز های زیادی را بدست آورید و بتوانید سلاح های خود را ارتقاء دهید حالا لا نصب این بازی بروی سیستم عامل آیفون خود می توانید اعت ها خود را سرگرم کنید و از آن لذت ببرید.


دانلود بازی مرد جنگجو Strike Assault برای گوشی های آیفون
 



ادامه مطلب ...

  بازی پرندگان خشمگین نسخه فصل جادویی Angry Birds Seasons : Magic که برای دو سیستم عامل آندروید و آیفون هم اکنون آماده دانلود می باشد.

دارای 36 مرحله جدید و جعبه های انفجاری جدید برای جذابیت بیشتر که این بازی دیگر نیاز به هیچ توضیح اضافه ای ندارد.پس اگر اهل بازی پرندگان خشمگین هستید هم اکنون نسخه مورد نظر خود را که آیفون و آندروید می باشد را دانلود کنید و لذت ببرید.

پرندگان خشمگین فصل جادویی - Angry Birds Season : Magic اندروید و آیفون
 



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی پرش برای سکه Jump! Man v.1.0.0 در این بازی شا می توانید بازیکن را خودتون انتخاب کنید و بازی را شروع کنید و با پرش های بالا تمام سکه هایی که وجود دارد را جمع کنید تا بتوانید کاپ قهرمانی را بدست آورید با نصب این بازی بروی گوشی های آیفون خود از بازی لذت ببرید.


بازی آیفون پرش برای سکه Jump! Man - iphone
 



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی مسابقه اتومبیل رانی Nikko RC Racer 1.0.9 در این بازی شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در زمین های مختلف بازی کنید تا بتوانید امتیازهایی را بدست آورید این بازی قابل نصب بروی سیتم عامل آیفون می باشد که می توانید ساعت ها خود را سرگرم کنید.


بازی مسابقه اتومبیل رانی Nikko RC Racer نسخه آیفون
 



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی سفر پر ماجرا Sunny Hillride 1.1 در این بازی سرگرم کننده شما قصد دارید به همراه خانواده به یک سفر طولانی بروید و در سفر خود از جنگل های سرسبز و تپه های پر از برف و همچنین صحرا های گرم و سوزان عبور می کنید باید خیلی مراقب چمدان و کیف و قفس پرنده خود باشید و در بین راه سکه هایی وجود دارد که باعث افزایش بنزین شما می شود باید آنها را جمع کنید این بازی قابل اجرا بروی گوشی آیفون می باشد.


دانلود بازی سفر پر ماجرا Sunny Hillride برای آیفون
 


ادامه مطلب ...

 دانلود بازی جمع آوری آب نبات ها Rolling Coins 1.0 این بازی هیجان انگیز از گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد که شما باید برای گرفتن امتیاز بالا تمام سکه ها ار جمع کنید و به آب نبات ها کمک کنید تا به مقصد خود که یک کاسه زیبا می باشد برسند این بازی قابل اجرا بروی گوشی های آیفون می باشد.


بازی جمع آوری آب نبات ها Rolling Coins مخصوص آیفون
 



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی کابوی قهرمان Cowboy Pixel Tower v.1.0 در این بازی سرگرم کننده شما عزیزان باید دارای تمرکز بالایی باشید و از مهارت تیراندازی هم برخوردار باشید چون در این بازی شما باید با تیر هایی که در اختیار دارید این آدم های تبهکار را نابود کنید و امتیاز بدست آورید تا به مراحل بعد راه پیدا کنید این بازی هیجان انگیز قابل اجرا بروی یستم عاملآیفون می باشد.


بازی کابوی قهرمان Cowboy Pixel Tower مخصوص آیفون
 


ادامه مطلب ...

  دانلود بازی هوگو بازیگوش Hugo Troll Race 1.5.0 در این بازی بسیار جالب شما باید به هوگو کمک کنید تا با ماشین چوبی خود تمام سکه ها و شمش های طلا را جمع آوری کنید اما یک جادوگر بدجنس و دستیار او در این بازی وجود دارند که شما خیلی باید مراقب آنها باشید و با سلاح های خود آنها را از بین ببرید تا امتیازی را کسب کنید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل آیفون خود نصب نمایید و از آن لذت ببرید.


بازی هوگو بازیگوش Hugo Troll Race نسخه آیفون
 

 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پيوندها