DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  دانلود تم جذاب و بسیار شیک شب گربه Night Cat برای گوشی های سیمبیان 3 ,سیمبیان آنا, سیمبیان بل و سیمبیان سری 60 ورژن 5 - تم زیبایی که برای شما بازدید کنندگان گرامی تدارک دیده ایم یکی از جذاب ترین تم های سیمبیان می باشد که قابلیت های بسیاری را در خود گنجانده است با دانلود و استفاده از این تم جذابیت خاصی را به گوشی خود اضافه کنید.


دانلود تم جذاب و با کیفیت شب گربه Night Cat برای گوشی های سیمبیان
 



ادامه مطلب ...

  دانلود پس زمینه transparent که قابل اجرا بروی گوشی های سیمبیان3,آنا,بل و همچنین سمبیان سری60 v5 می باشد این والپیپرها نمونه هایی از ماشین های زیبا را نشان می دهد وبه صورت تمام صفحه بروی گوشی شما قرار می گیرد این مجموعه والپیپر شامل دو تم شفاف نیز می باشد با نصب این والپیپر گوشی خود را زیبا واز آن لذت ببرید


wall paper transparent مخصوص سیمبیان
 



ادامه مطلب ...

  دانلود دو تم زیبا و بسیار جذاب Carbon Green و Phone Blue که بدون شک جزو زیباترین تمهایی می باشند که برروی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان ارائه شده اند.

 
دانلود دو تم Carbon Green و Phone Blue برای سیمبیان
 



ادامه مطلب ...

  تندر خشمگین Raging Thunder 3D - دانلود بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle بازی زیبای تندر رعد آسا نمایشی از رقابت ها و خود نمایی های شما با ماشین های مسابقه ای و توقیفی است شما در این بازی با گرافیک سه بعدی و گیم پلی عالی اوج سرعت و رقابت دنیای رانندگی را میچشید.


تندر خشمگین Raging Thunder 3D - دانلود بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle
 



ادامه مطلب ...

  گیاه درمقابل زامبی Plants vs Zombies - دانلود یری جدید بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle : ورژن جدید از سری بازی های دفاعی استراتژی گیاه و زامبی برای گوشی های موبایل سیمبیان نوکیا این سری همانند سری پیش از زیبای و داستانی زیبا برخوردار است با مراحلی متفاوت و زیاد با سلاح هایی متفاوت.


 
گیاه درمقابل زامبی Plants vs Zombies - دانلود یری جدید بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle
 



ادامه مطلب ...

  بازی تنیس Game Pro Tennis 2013 برای سیستم عامل Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle - با شروع سال نو میلادی و آپدیت ها  وبروز شدن بازیهای ورزشی و بهتر شدن هر چه بیشتر بازی ها چه از نظر ساخت گرافیک وغیره باعث شده تا بازی زیبا و سرگرم کننده تنیس از این قافله مستثنی نشود و به تازگی برای گوشی های سیمبیان به بهترین شکل با شیبه سازی با کیفیتر عرضه شود.


بازی تنیس Game Pro Tennis 2013 برای سیستم عامل Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle



ادامه مطلب ...

  شلیک کراکر ها Shoot The Crackers - دانلود بازی جالب برای Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle : بازی زیبایی که برای شما دارندگان سیمبیان تدارک دیده ایم یک گیم جالب و مرحله ای سرگرم کننده است شما در این بازی باید کراکرهایی که باعث شادی میشوند را در روی آسمان منفجر کنید و یک آتیش بازی معرکه را درست کنید.


شلیک کراکر ها Shoot The Crackers - دانلود بازی جالب برای Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی مسابقه ماشین GT RACING 2 v1.0.3 در این بازی شما یک ماشین را انتخاب می کنید و با ماشین های دیگر مسابقه می دهید و از جاده های پر پیچ و خم می گذرید که شما باید سعی کنید از آنها جلو بزنید تا برنده این بازی باشید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل سیمبیان 3 , انا, بل نصب کنید.


بازی مسابقه ماشین GT RACING 2 مخصوص سیمبیان



ادامه مطلب ...

  بازی زوما ZULU ZULU - دانلود Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle - حتما با سری بازی های زوما یا گوی های مرمری آشنا هستید و با آن در اوقات فراغت سرگرم شدید این گیم شما را به فضاهایی باستانی وزیبا وجالبی میبرد و به چالش میکشد.

بازی زوما ZULU ZULU - دانلود Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle
 



ادامه مطلب ...

  فرار گلادیاتور Gladiator Escape - بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle : گلادیاتوری قصد فرار و گریز از دست ارباب خود را دارد و برای رسیدن به این مهم از تمام توان باید استفاده میکند و با چالش های زیادی را باید پشت سر بگذارد. 


فرار گلادیاتور Gladiator Escape - بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle



ادامه مطلب ...

  بیگانه و قهرمانان ALIENS V HEROES - دانلود بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle : مبارزه بزرگی بین قهرمانان و بیگانگان بر سر شهر اتفاق افتاده است و شما باید به عنوان فرمانده این قهرمانان به آنها در جهت نجات شهر کمک کنید.


بیگانه و قهرمانان ALIENS V HEROES - دانلود بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle
 



ادامه مطلب ...

 حملات فضایی GALAZER DELUXE - دانلود بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle : جنگنده خود را انتخاب کنید و با تجهیز آن وارد جنگی بزرگ با بیگانگان فضایی شوید و از قلمرو خود در سرزمین یا ایستگاه فضایی خود دفاع کنید.


حملات فضایی GALAZER DELUXE - دانلود بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle



ادامه مطلب ...

  مسابقات جی تی دو GT RACING 2 - بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle : در سری جدید مسابقات حرفه ای جیتی شرکت کنید و برنده کاپ های قهرمانی شوید در این بازی شما میتوانید از ماشین ها و ابزار ها متفاوت بهره ببرید و لذت رانندگی کردن با یک سیستم حرفه ای را تجربه کنید.


مسابقات جی تی دو GT RACING 2 - بازی Symbian^1, Symbian^3, Anna, Belle



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها