DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  پایان انچه که برای شما آغاز شده است. در مبارزه مدرن نسخه دوم شما باید در تکمیل کردن ماموریت خود در سرقت یکی از اثرهای ادبی و هنری بازی را جلو ببرید.مبارزه در جبهه های گوناگون دنیا از جمله : خاورمیانه,اروپا,آمریکا با استفاده از تجهیزات فوق مدرن که تجریه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.قابلیت دو نفره وچند نفره از دیگر امکانات این بازی اکشن است.شما اگر از گوشی های دارای سیستم عامل آندروید استفاده می کنید حتما این بازی نظر شما را به خود جلب میکند. ومی توانید برای مشاهده تصاویر محیط و ویئوی دموی  بازی و لینک دانلود و مشخصات نصب و آموزش نصب با ادامه مطلب همراه شوید.بازی Modern Combat 2: Black Pegasus HD v3.3.0 بصورت کرک شده و تست شده می باشد پس با خیالی راحت از دانلود لذت ببرید.

 
تجربه بازی اکشن اچ دی در آندروید Modern Combat 2: Black Pegasus HD v3.3.0
 



ادامه مطلب ...

  بازی Max Payne که بعد از یازده سال نسخه موبایل خود را برای آیفون ارائه کرده است حال نسخه آندروید این بازی فوق العاده گرافیکی و جذاب را برای گوشی های آندروید ارائه کرده است که در ادامه مطلب می توانید محیطی از بازی را مشاهده نمایید و با لینک مستقیم مانند همیشه بازی را دانلود کنید.


بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne َAndroid Game Hi graphic

بازی مکس پین داستان زندگی پلیسی در نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی‌فرجام، هنگام بازگشت به خانه‌اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده‌اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. ولی به خاطر عدم نتیجهٔ قابل قبول، مدتی پیش رسما متوقف شده‌است و زنی به نام «نیکل هورن» این پروژه را به صورت غیرقانونی و پنهانی ادامه داده‌ است.در ادامه بازی مکس پین در جستجوی نیکل هورن از مراحل پرخطری عبور می‌کند و....



ادامه مطلب ...

 يكي از محبوب ترين بازي هاي موبايل براي گوشي هاي آندرويد تحت عنوان Fruit Ninja v1.6.2.10 كه در آن وظيفه قطعه كردن ميوه ها را برعهده داريد.بازي سرتاسر هيجان و جذاب با گرافيك بسيار خيره كننده و افكت گذاري زيبا كه شما را براي مدت ها سرگرم ميكند.

اين بازي برروي گوشي هاي آندرويد 1.6 به بالا قابل نصب و اجراست كه شما در آن بايد با انگشتان خود كه نقش نينجا را داريد ميوه ها را از وسط تكه تكه كنيدبازي اعتياد آور براي گوشي هاي داراي سيستم عامل آندرويد كه با حجم 18 مگابايت هم اكنون از سايت يك موبايل آماده دانلود مي باشد.
بازي بسيار محبوب نصف كردن ميوه ها براي آندرويد Fruit Ninja v1.6.2.10
 



ادامه مطلب ...

  پرندگان عصبانی ورژن جدید Angry Birds Rio v1.3.2 که بدون شک با این بازی آشنا هستید.بازی که در مدت زمان کوتاه با ارائه نسخه های متعدد میلیون ها کاربر را به خود اختصاص داده است.در این نسخه شما با 15 مرحله جدید رو به رو می شوید و همچنین مبارزه با رییس بزرگ که باید آن را نیز نابود کنید.بازی پرندگان خشمگین درآندروید را اگر دانلود نکرده اید سایت یک موبایل به شما پیشنهاد میکند حتما این گیم اندروید را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

 
آنگری بیردز ریو ورژن جدید آندروید Angry Birds Rio v1.3.2
 



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی نام آشنا و محبوب پرنده عصبانی فصل بازگشت به مدرسه Angry Birds Seasons: Back To School  را برای گوشی های آندروید تدارک دیده ایم. بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور با بیش از 250 سطح جذاب می باشد. این نسخه نسبت به نسخه های قبلی تغییرات قابل توجهی داشته است. بطور مثال اضافه شدن پرنده های جدید صورتی و مداد, سیب, کوله پشتی و غیره. این نسخه بازی ب از جلوه های صوتی زیباتر و پس زمینه های جالب بهره برده است شما هم اکنون می توانید این نسخه را به آسانی از سایت یک موبایل به آسانی دانلود نمائید.

توجه : این بازی برای گوشی های آندروید دارای پردازنده (ARMv6) مناسب می باشد.
 
دانلود بازی محبوب پرندگان عصبانی فصل باز گشت به مدرسه Angry Birds Seasons: Back To School آندروید
 



ادامه مطلب ...
دانلود بازی آموزش تیراندازی Shooting Training v1.0.0 با نصب این بازی بروی گوشی اندروید خود می توانید مهارت های تیراندازی را آموزش ببنید در آموزش تیراندازی، شما قادر خواهید بود تا از 8 نوع سلاح را انتخاب کنید این بازی ی تواند ساعت ها شما عزیزان را سرگرم کند و این بازی را هم اکنون در سایت یک موبایل آماده دانلود می باشد.
 
بازی آموزش تیراندازی Shooting Training نسخه اندروید
بازی آموزش تیراندازی Shooting Training نسخه اندروید
بازی آموزش تیراندازی Shooting Training نسخه اندروید
بازی آموزش تیراندازی Shooting Training نسخه اندروید
بازی آموزش تیراندازی Shooting Training نسخه اندروید
 

گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 1.6 و بالاتر

1.0.0

Shooting Training

www.yekmobile.com

یک موبایل

دانلود بازی دونده فوق العاده ماهر Super Sonic Runner 1.0.4 در این بازی شما باید به این دونده کمک کنید تا با سرعت بالای خود بتواند از دست آدم فضایی های خطرناک فرار کند و آنها را از بین ببرد این بازی دارای سطوح های مختلفی می باشد که هر مرحله از مرحله بعدی دشوارتر است این بازی هیجان انگیز را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.

بازی دونده فوق العاده ماهر Super Sonic Runner برای گوشی های اندروید


ادامه مطلب ...
دانلود بازی نینجا قهرمان Gravity Ninja Challenge 1.0.0 از بازی های اعتیادآور می باشد که در این بازی نینجای قهرمان با سرعت بالای خود باید از تمام مانع ها عبور کند و مراقب دارت هایی که از سمت دشمن به سمت نینجا پرتاب می شود باشید این بازی دارای مراحل های مختلفی می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند قابل اجرا بروی گوشی های اندروید می باشد.
بازی اندروید نینجا قهرمان Gravity Ninja Challenge - android


ادامه مطلب ...
دانلود بازی هیولا های خشمگین Mighty Monsters ویژه اندروید - بازی تفسیر یک سرزمین است که توسط هیولا ها اداره میشود در این بازی شما باید به مشکلات این سرزمین رسیدگی کیند و با دشمنان آن بجنگید بازی در سبک استراتژی برای آندروید عرضه شده است.
http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/y3/mighty-monsters%20(3).jpg

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/y3/mighty-monsters%20(2).jpg

 



ادامه مطلب ...

 

نبرد در آسمان Raiden Fighter - دانلود بازی اندرویدی : گیم یک بازی زیبا با سبک بازی اتاری است شما با سفینه فضایی خود با سفینه های دشمنان رو به رو شوید و انها را نابود کنید و همچنین با آپشن های که در جریان بازی دارید میتوانید ماشین فضایی خود را برای پیروزی راحت تر تقویت کنید.

نبرد در آسمان Raiden Fighter - دانلود بازی اندرویدی
http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/y3/raiden-fighter%20(2).jpg

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/y3/raiden-fighter%20(3).jpg

 

دانلود در ادامه ی مطلب




ادامه مطلب ...
دانلود بازی داستانی جوینده مرگ Fester Mudd: Episode 1 اندروید - این بازی یک گیم ماجراجویی داستانی میباشد که قرار است به صورت قسمت قسمت برای اندروید عرضه شود و داستان د مورد مردی است که برای پیدا کردن طلا دست به مسافرت هایی پر خطر میزند و با سختی های زیادی رو به رو میشود

دانلود بازی داستانی جوینده مرگ Fester Mudd: Episode 1 اندروید

دانلود در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...
دانلود بازی پسر جنگل Jungle book-The Great Escape - ویژه اندروید : کتاب جنگل قسمت فرار بزرگ در این سری پسر جنگل باید از دست ببری خشمگین که قصد جون او را دارد و دائم در کمین برای شکار او میباشد بازی دارای گیم پلی بسیار عالی برای اندروید میباشد.

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/y3/jungle-book%20(1).jpg

دانلود در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...

دانلود بازی کماندو کال آف دیوتی Commando Call of Duty اندروید - جنگ سوم جهانی شروع شده است و شما به عنوان کماندو به ماموریت ها فوق سخت و خطرناک فرستاده میشوید که اهداف جنگی فرمانده ها را انجام دهید و انها را به پیروزی در نبرد ها برسانید.

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/y3/commando-call-of-duty%20(1).jpg

 

دانلود در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها